anouk-down-under.reismee.nl

Kom ik ooit nog thuis???


Ondertussen in Australië.

Het is al weer een heel tijdje geleden dat ik een update heb geschreven.

De weekenden was ik veel met vriendinnen aangezien mijn host familie mega druk was met verjaardagen, voetbal en cricket. Ik ben veel uit geweest, een aantal keer naar Sydney waaronder het Vivid festival, wezen kanoën met kangoeroes de foto en naar een ballet concert geweest van Grace. Ook hebben de kinderen nog twee weken vakantie gehad en zijn we veel naar het park geweest, naar het strand, ninja park, wezen picknicken met z’n allen maar ook gewoon lekker relaxen thuis. De kinderen zijn zo druk op een normale school week dat ze het echt nodig hebben om lekker thuis te zijn en helemaal niks te doen.

De opa van de familie was mijn laatste week weer thuis. Hij was namelijk van een ladder gevallen toen hij aan het helpen was een dak van een vriend te maken. Veel blauwe plekken en een aantal ribben gebroken, die moest dus een aantal weken rust nemen. Maar ik vond het wel gezellig aangezien hij ook van country muziek houd. Ondertussen had hij een CD gekocht van de Zac Brown Band en dat was het eerste dat iedereen in de ochtend hoorde! Gezellig! Was de rest van de familie niet zo blij mee, behalve Grace natuurlijk. She LOVES it!

Het nadeel als Au Pair is wel dat als je vriendinnen hebt die ook Au Pair zijn iedereen uiteindelijk weer naar huis gaat. En je dus constant nieuwe vriendinnen moet maken.

Mijn Au Pair tijd bij familie Cornwell is helaas afgelopen. Ik heb een super leuke tijd gehad, ontzettend veel gelachen, heel veel geleerd en veel gezien.


Maar kom ik nog wel thuis?

Eigenlijk zou mijn avontuur afgelopen zijn vandaag, maar ik heb het toch wel heel leuk hier! Dus heb ik besloten om 4 maanden langer te blijven. Nog steeds als Au Pair maar wel bij een andere familie, ook in de zelfde omgeving waar ik bewust voor heb gekozen. Ik ken hier de weg, heb hier vriendinnen en ik vind Newcastle gewoon een super leuke stad. Eind december ga ik dan toch echt naar huis toe.

Donderdag ben ik weer in Newcastle aangekomen na drie hele leuke weken reizen met Lynn en Pap en Mam. Vrijdag ben ik bij mijn nieuwe familie begonnen!

Maar mijn Au Pair avontuur is nog niet afgelopen. Want eind januari mogen we weer 30 uur in het vliegtuig zitten…. Dan begint mijn volgende avontuur als Au Pair in Nieuw – Zeeland voor “ at least “ 6 maanden ! EXCITED!

Ik hoop dat jullie weer op de hoogte zijn! Mijn ouders zijn natuurlijk ook langs geweest, en ik zal ook opschrijven wat wij de afgelopen drie weken hebben gedaan. Dus als je het leuk vind kun je dat ook lezen in de volgende update.

Dikke kus uit Australië.


Reacties

Reacties

Jeanette Timmerman

Leuk Anouk, dat je ons weer op de hoogte houdt. Lees het graag!!

Herman

Heel leuk Anouk nog veel plezier dekomende tijd en tot december.

Teun

ijn Anouk dat het goed gaat met je. Misschien zien we jou nog wel in die maand dat je dan thuis bent.

Willemien

Weer mooi beschreven Anouk, veel plezier bij je nieuwe gezin tot december.dikke knuffel.

Monique

leuk om weer een berichtje te lezen! En wat stoer dat je al je dromen waar maakt!

Mama

♥️♥️♥️♥️

Grada

Weer fijn om weer te lezen wat je allemaal doet, en nog wil doen!!
En natuurlijk dat je in december ff terug komt!
Veel plezier in je nieuwe gezin.
Liefs en een knuffel!

Sabine

Weer even fijn een paar weekjes met je fam. Kun je weer tegen. Veel plezier bij je nieuwe gezin. Maak er daar ook een feestje van. En tot in dec kunnen wij ook knuffelen. ?❤️

Opa Henk

Heel fijn dat je het naar je zin hebt, en op naar de volgende uitdaging.
Groetjes opa

Stefan Timmerman

Dag Anouk,
Leuk te lezen dat het goed met je gaat en plezier hebt in wat je allemaal doet.
Groetjes van ons allemaal uit Doetinchem

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active