anouk-down-under.reismee.nl

Aangekomen in AUSTRALIË !

Eindelijk is het dan zover, mijn avontuur als Au Pair in Australië gaat beginnen!

Na een reis van in totaal 27 uur, met veel films en weinig slaap, ben ik eindelijk aangekomen in Australië. Zenuwachtig loop ik naar de douane toe, want ja als je naar Boder Security gaat kijken kom je het land niet zomaar in. Ondertussen al gevraagd of ik dropjes, stroopwafels en hagelslag het land mee mocht nemen. Dat moest geen probleem zijn. Paspoort laten zien, en dan door de douane. Maar vervolgens word mijn koffer dus helemaal niet gecheckt en kan ik gewoon doorlopen....

Met mijn koffer van 30 kilo, mijn handbagage, een dik vest aan en een ontzettend moe hoofd loop ik naar buiten toe waar de vader van het gezin op mij staat tewachten; eerst maar even Sydney in?


Na een rit van 2 uur door prachtige parken heen, rijdend aan de linker kant van de weg, aangekomen bij mijn nieuwe huis. De recente Au Pair is er ook nog voor twee weken, en samen hebben we de 3 kinderen opgehaald. Ondertussen is de vader even naar de winkel vlees halen voor op de barbecue want het is hier immers zomer...

Rond half 7 komt ook de moeder thuis van haar werk en gaan we met z’n allen barbecuen. Wat een gezellig, spontaan en warm gezin!!

De kinderen liggen in bed, en ik ga ook maar eens slapen!

Groetjes uit Australië x



Reacties

Reacties

Oma rakkie?

Wat leuk Anouk!!

Willemien

Mooi geschreven Anouk, super.

Monique

Wat leuk anouk!!
Wat mooi geschreven.

Ellen

Wat ontzettend fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen en dat je gezin in de smaak valt. Ik kijk nu al uit naar je volgende verhaal!
Dikke kus van mij?

Jan

Heel heel veel groetjes van ons, fijn dat het een goede reis was. Wij zullen jou verhalen met veel plezier lezen.

Jolanda

Leuk om te lezen, Anouk. Kop is eraf, ik ga je volgen.

Eline

Wat leuk dat we je zo kunnen volgen Anouk,heel leuk geschreven. Geniet van deze tijd.

José

Heel gaaf Anouk!
Geniet van je tijd daar! ?

Karin ter Maat

Heel veel plezier Anouk. Wat een belevenis

Teun

Hallo Anouk leuk om je zo te volgen bij mij ging denk ik iets verkeerd.
Staat nu ook bij mij op Facebook weet niet hoe het kan.
Maar kon het nu wel lezen wat een lange reis.
Geniet er dan maar extra van en misschien zie je Kira Markvoort daar ook nog wel.

Dirkje lovink

Heel veel plezier daar en geniet er van

Stefan

Mooi dat je een blog bijhoudt!
Wat fijn dat je daar goed bent aangekomen en de ontvangst leuk was.
Veel plezier daar en ben benieuwd naar je avonturen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active